There we go again!

27 oktober 2016 - La Paz, Bolivia

Hola!

Afgestudeerd en dan? Ik heb besloten dat ik nog even ga genieten van mijn vrije tijd voordat ik aan het werkende leventje begin en reis de komende vier maanden door Zuid-Amerika en Midden-Amerika. Mijn reis begint in Bolivia, Sucre waar ik drie weken Spaans ga leren, vervolgens komt Roderick en gaan wij samen een maand reizen door Bolivia en Peru. Ik sluit dit avontuur af door nog 2 maanden veldwerk te gaan doen in Guatemala bij CESSIAM.

Mocht je op de hoogte willen blijven dan kan dit door middel van deze blog!

Liefs en ofcourse ga ik jullie weer missen (soms snap ik zelf niet zo goed waarom ik dit doe).

Marlou-Floor

1. Lenie:
    27 oktober 2016
    He MarlouFloor
    Je bent er al ? in Bolivia !
    Goed plan hoor...spaans leren en gaan reizen .
    Ik wens jou een hele fijne tijd en natuurlijk volg ik jou.
    Liefs
  2. Carla:
    28 oktober 2016
    Super leuk zeg! En groot gelijk om de wereld te verkennen. Ik volg je met veel plezier en ga genieten van je verhalen. Lieve Marlou Foor, ik wens je een prachtige tijd! Veel liefs x
  3. Elske:
    28 oktober 2016
    Supervet Marlou-Floor! Veel plezier & make memories! :)
  4. Jolanda:
    28 oktober 2016
    Lieve Marlou-Floor, een goede tijd toegewenst in Zuid-Amerika, veel succes met alles wat je daar gaat ondernemen en ook veel plezier. We zijn reuze benieuwd naar je verhalen. Xxx
  5. Ine:
    28 oktober 2016
    Lieve Marlou Floor, ik wens je een geweldige tijd. Mooie planning van je activiteiten. Eerst educatief bezig en spaans leren. Vervolgens genieten met Roderick, en daarna afsluiten met een leuke uitdaging. Ik blijf je graag volgen tijdens het reizen! Liefs
  6. Rita Over de Vest.:
    28 oktober 2016
    Hoi Marlou-Floor, allereerst nog van harte gefeliciteerd met je afstuderen. Fantastische prestatie. Wat zullen Jan en Pauline trots op je zijn. Dat heb je maar weer mooi in je zak. Heel erg leuk dat je weer aan me hebt gedacht om je te volgen op je reis. We vinden het altijd geweldig leuk en interessant om je verhalen te lezen. Wij zijn net terug uit Australie wat ook weer een stukje aan je reiservaring toevoegt. Ik begrijp heel goed waarom je dit allemaal weer doet. Wat is er mooier dan de wereld ontdekken en in contact te komen met allerlei mensen over de hele wereld. Dat is een ervaring die je nooit meer vergeet. Alvast heel veel plezier met wat je allemaal gaat mee maken en leert kennen. Wij zullen je graag in je verhalen volgen. Liefs Rita
  7. Lia sindorf:
    28 oktober 2016
    Hi Marlou Floor. Je bent een bofferd om te gaan reizen. Nu kan het nog. Straks moet je aan de bak om het geleerde in praktijk te brengen. Geniet ervan en ik reis een beetje met je mee aan de hand van je verhalen.
    Liefs
    Lia
  8. Britt:
    29 oktober 2016
    Lieve marlou-Floor, sucre is geweldig!!! Lekker genieten van deze prachtige stad! Succes met de Spaanse lessen! Zeker ook naar uyuni gaan hoor. Liefs, Britt