Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
135

Over mij

Ik ontdek graag nieuwe plekken en culturen, zowel in binnen- als buitenland, in grote steden en kleine dorpen. Ik houd van drankjes drinken en lekker eten samen met mijn liefste vrienden, vriendinnen, huisgenoten en familie.

Ik wil iets doen wat me uitdaagt en me uit mijn comfortzone trekt. Ik heb het geluk om nogmaals voor mijn studie naar het buitenland te gaan, ditmaals Rwanda. Een land waar veel dingen anders zullen zijn dan in Nederland. Nederland zal altijd mijn thuis zijn, maar hoe meer je reist, hoe meer je hart verspreid raakt over de wereld. Want heb je eenmaal een ander thuis gehad dan zal er altijd een gemis zijn, zowel bij jezelf als bij de ander. Hoewel vaarwel niet voor iedereen geldt, zie je de meeste mensen maar één keer in je leven. Maar hoort dat ook niet bij het reizigershart? Mensen ontmoeten en liefhebben, maar ook weer laten gaan. Dat is de prijs van vrijheid. Het doet mij dan ook des te meer beseffen hoezeer ik mijn vrienden en familie 'thuis' liefheb. Ik ga jullie missen!

-Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living - Miriam Beard

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

Australië, Canada, Duitsland, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Ierland, Indonesië, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.